Laden...

Blog

Waarom zou ik een 3D Virtueletour gebruiken van Matterport? Datum toevoeging: 09/03/2018

In het tijdperk van internet en virale marketing, waarbij  de klantervaring voorop staat, is er nauwelijks een ander boeiend marketingtool in onroerend goed en het presenteren van een huis, dan de 3D Virtueletour . Bovendien is het gebruik van internet steeds belangrijker geworden om potentiële kopers te bereiken. Statistieken tonen duidelijk aan dat kopers van een huis, reeds eerder, twee derde hebben uitgeven op het internet. Daar is je zoeker, en ben je het aan jezelf verplicht om je koper daar te zoeken en te bereiken! De 3D Virtueletour maakt het hele verkoopproces eenvoudiger!

De selectie van potentiële kopers wordt vooraf gemaakt, waardoor je echt geïnteresseerde mensen krijgt, waardoor meer rust met het maken van afspraken voor bezichtiging en uiteindelijk hogere opbrengst door meer potentieel!Maar hoe helpt de 3D Virtueletour de makelaars en ‘doe-het-zelf’ verkopers, succesvol te zijn in deze toch altijd uitdagende branche? De 3D Virtueletour is ongetwijfeld een steeds populairder wordend online marketingtool. 

De tijd dat krantenadvertenties en brochures meer dan voldoende waren om een woning te vermarkten, is allang voorbij. De huidige markt heeft totaal verschillende backbone-principes! Waarom een beperkt bereik, terwijl we een huis aan kopers over de hele wereld kunnen laten zien? Het is zo eenvoudig als het klinkt! 3D Virtueletour verhoogt de waarde van uw online aanwezigheid op de lijst.





Maar het is meer, dan alleen om een huis te promoten!

De belangrijkste voordelen op een rij:

1.    Bespaar tijd en geld 

Interactieve en dynamische 3D Virtuele tour kan met een muisklik de aandacht trekken van potentiële klanten over de hele wereld. Velen zullen misschien zeggen dat het is alsof je 24 uur per dag, zeven dagen per week een open huis hebt en raad eens, ze zijn niet ver weg van de realiteit! Wie wil zijn woning niet voor miljoenen potentiële kopers te zien krijgen en het daarom sneller en mogelijk ook voor meer waarde te verkopen? Het ontlast de makelaar en ook de huiseigenaar. De spoeling wordt zuiverder, waardoor kosten omlaag zouden kunnen, want het aantal bezichtigingen is dan minder. Het vereenvoudigt, waardoor dit het perfecte marketinginstrument is om te gebruiken! 

2. Haal voorsprong op uw concurrenten en bereik meer kopers 
In plaats van alleen een schets of een paar foto’s van het huis te zien, heeft een potentiële koper, met deze geweldige tool, de virtuele sleutel van het huis en daarmee de mogelijkheid om het vanuit elke gewenste hoek te bekijken, ongeacht het tijdstip waarop hij kijkt. 

3. Richt je potentiële doelgroep in 
Heeft u er ooit aan gedacht hoe zou het zijn om elke hit van een website om te zetten in echte kopers of elk bezoek aan een daadwerkelijke aankoop? We leven in een hectische maatschappij waar tijd geld is en mensen van gemak houden. De 3D Virtueletour helpt hen om op een door hun gewenste tijdstip, waar dan ook ter plaatse een bezichtiging kunnen doen. Dit aspect trekt de aandacht van uw kopers. Een opvallende 3D Virtuele rondleiding helpt kijkers langer online te houden en geeft ze tegelijkertijd het gevoel dat ze zich in het huis bevinden. Door een dergelijke efficiënte tool te gebruiken, filtert u de bezoekers van uw woning. Als gevolg daarvan verliest u zelf ook geen kostbare tijd met mensen die gewoon voor een bezoekje komen. Mensen zijn beter voorbereid en oprechter in hun koopintentie. 

4. Krijg gemakkelijk hun aandacht en rammel met de bel 
Je hebt maar één kans voor een eerste indruk, dus profiteer er maximaal van! De kopers staan voorop! Het is belangrijk om hen bekend te maken met het onroerend goed, maar ook uw beleving. Daarvoor is in eerste instantie geen bezichtiging nodig! In de 3D tour kan je gebruik maken van zgn. ‘triggerpoints’. Hiermee kun je bepaalde aspecten nader toelichten, van het huis of omgeving. Zo beleven de kijkers meer dan alleen het huis. Unieke verkoopargumenten kunnen zo eenvoudig worden toegevoegd en worden meegewogen. 

5. Geen software nodig 
Geen hoofdpijn meer, geen problemen meer! Een hoogwaardige professionele 3D virtuele tour door uw huis vereist geen extra software of andere technische vaardigheden! Breng uw eigendom eenvoudig en moeiteloos op de markt met behulp van de meest indrukwekkende vastgoedtool van vandaag! Tip: je kunt het ook eenvoudig integreren in elke website en de link delen met potentiële klanten op social media!

6. Veel visuele informatie en handige tricks 
Alle noodzakelijke details worden verzameld op één plaats met een 3D virtuele tour! Naast een fotogalerij kan allerlei nuttige informatie over aanwezige of aanvullende voorzieningen een grote hulp zijn voor kijkers. Ervaring leert dat een passieve kijker verandert in een actieve kijker, door een 3D virtuele tour te gebruiken.  

7. Minder stress, meer kansen om het te verkopen! 
Het is een veel voorkomend gezegde dat als je erin bent geslaagd om de aandacht van een mogelijke koper te trekken, je slechts één stap verwijderd bent van het bereiken van je doel, dat wil zeggen het huis verkopen! Kijkers kunnen kiezen waar ze willen kijken en zich concentreren op de details waarin ze echt geïnteresseerd zijn, ondersteunt met de functionaliteit van in- en uitzoomen. Bovendien, ongeacht het seizoen, ziet het huis er precies zoals u het uit ziet: netjes, aantrekkelijk en op elk gewenst uur. Een 3D virtueletour heeft alle functies die u zoekt en sluit deze op elkaar aan; het faciliteert het hele proces, het wekt de interesse, biedt de mogelijkheid om elk gewenst moment en plaats te bezichtigen, het betrekt de koper actief, prikkelt om verder te kijken, krijgt enthousiasme los, geeft koopsignalen af, creëert uiteindelijke wens om het huis te kopen. 

8. Krijg meer rendement en verhoog uw opbrengst! 
Meer tijd aan uw vermelding besteden, betekent meer kansen voor u om het huis goed te verkopen! Breng de belangrijkste unieke verkoopargumenten van het huis onder de aandacht, identificeer de behoeften van de kijker en het zal allemaal in veelvoud van het rendement resulteren! Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat uw klant zich zelfverzekerd voelt en daarom het huis sneller koopt!

9. Deel het eenvoudig op social media  
Social media is een belangrijk medium geworden voor velen van ons, daarom zal het niet verbazen dat meningen van mensen uit je eigen omgeving, veel mee kunnen laten wegen in de besluitvorming voor een koper. De 3D virtuele tour kan eenvoudig gedeeld worden en op alle mobiele middelen zichtbaar worden gemaakt. 

 


10. Communicatie 3D Virtueletour 
Per mail heb je direct contact met je mogelijke kopers. Je kunt ze individueel of als groep benaderen met de 3d virtuele tour. Laat ze ook hier het huis op een adembenemende manier zien en ze zullen het zeker onthouden! 

Virtuele rondleidingen brengt veel oplossingen met zich mee en geeft antwoord op al jouw vragen, maar ook die van de potentiële koper! Een professionele presentatie is zonder een 3D virtueletour in de huidige markt niet denkbaar. De 3D virtueletour helpt verkopers en kopers het hele verkoop en koopproces te versoepelen. Waar we het hebben over een duidelijk overzicht en inzicht van het huis, in slechts een kwestie van minuten volledig overzichtelijk, waar en wanneer dan ook. 

Mocht je overwegen zelf je huis te gaan verkopen, dan is de 3D virtueletour een uitkomst en een onmisbaar verkooptool. Eenvoudig te verkrijgen en te gebruiken, je zult zien kijkers zijn prettig verrast en interesseren zich meer voor het huis! Interesseer je oprecht in de wens en gedachten van je koper, biedt een oprecht verhaal met een mooi huis, resultaat volgt dan vanzelf en meestal boven verwachting!

Voor meer informatie kijk op www.3dvirtueletour.nl 

3D Virtueletour